Witaj w centrum wsparcia

W celu usprawnienia obsługi zgłoszeń i polepszenia jakości obsługi klienta, używamy specjalnego systemu obsługi złoszeń. Każdemu zgłoszeniu przypisywany jest unikalny numer, którego możesz użyć do śledzenia postępów rozwiązywania Twojego problemu w trybie online. Dla Państwa wygody oferujemy dostęp do pełnego archiwum oraz historii wszystkich poprzednich zgłoszeń. Do zapewnienia efektywności procesu wymagane jest podanie poprawnego adresu e-mail.

Aby zamówić odbiór gwarancyjny urządzenia prosimy w polu szczegółu zgłoszenia podać następujące dane:
- model telefonu
- numer IMEI
- opis usterki
- numer kontaktowy

Utwórz nowe zgłoszenie


Proszę podać jak najwięcej szczegółów problemu - pomoże to nam szybciej go rozwiązać. Jeśli chcecie Państwo dodać coś do istniejącego zgłoszenia, prosimy o zalogowanie się.

Sprawdź stan zgłoszenia


Udostępniamy historię wszystkich Państwa zgłoszeń wraz z naszymi odpowiedziami.

Proszę czekać!

Proszę czekać... to zajmie tylko sekundę!